Customer Service Manager - Fuels (Arad/Cluj Napoca) in Cluj-Napoca, Județul Cluj

Coordonator logistic

- Coordonează procesul de comandă/livrare/facturare/plată și alocă resursele necesare desfășurării activității. Conduce, dezvoltă, coordonează și motivează echipa. Oferă sprijin echipei în formarea profesională, pentru satisfacerea nevoilor actuale și viitoare ale activității. Se asigură de urmărirea și implementarea modificărilor legislative referitoare vânzării de lubrifianți și AC.
- Gestionează activitatea de distribuție a produselor, menținând costurile transportului secundar în bugetul aprobat, supraveghează activitatea depozitelor, Stoc-control permanent, stabilește stocurile minime și efective în concordanță cu istoricul de vânzări și solicitările concrete din partea departamentului de vânzări, optimizează nivelul și componența stocurilor precum și a costurilor aferente. Alocă resurse pentru reconcilierea stocurilor în conformitate cu legislația locală și politicile Grupului. Participă activ la inventarierea anuală a acestora.
- Supraveghează activitatea de aprovizionare marfă, urmărește și implementează modificările legislative specifice transportului internațional de marfă, asigură legătura directă cu departamentele conexe planificării și livrării lubrifianți și AC.
- Colaborează cu alte departamente (corporate, legal) în derularea proceselor de licitații pentru servicii de logistică, la întocmirea caietului de sarcini, a contractelor și anexelor acestora. Administrează contractele de prestări servicii de logistică, monitorizează calitatea serviciilor prestate, urmărește optimizarea acestora în scopul de a minimiza costurile de depozitare și distribuție.
- Urmărește și aduce la cunoștință procedurile în vigoare, face propuneri pentru îmbunătățirea procedurilor existente. Implementează și pune în aplicare sarcinile administrative și logistice. Urmărește, verifică corectitudinea și întocmește raportări atât interne cât și către autorități.
- Colectează informații de la clienți, cereri, reclamații, urmărește înregistrarea acestora pe formularele corespunzătoare, precum și transmiterea acestora persoanelor avizate. Se asigură că solicitările clienților sunt îndeplinite permanent în mod corect și în intervalul de timp solicitat.
- Respectă instrucțiunile relevante Grupului, precum și cele de nivel Divizie Lubrifianți, a politicilor comerciale și liniilor directoare.
- Dezvoltă și întreține baza de date clienți în SAP, conectarea acestora cu baza date a rafinăriei. Creează puncte de lucru pentru clienți în SAP, interconectarea stațiilor cu date dealer.

Cerințe

  • Studii superioare, de preferat în domeniul tehnic
  • Foarte bune abilităţi interpersonale şi de comunicare
  • Abilități de vânzare şi negociere
  • Orientare spre clienți și rezultate
  • Spirit de iniţiativă
  • Gândire strategică
  • Foarte bune abilități de gestionare a echipei
  • Minim 3-5 ani experiență profesională și managerială
  • MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
  • Engleză mediu
S.C. Agentia de Servicii Professional S.R.L. este inregistrata ca operator de date cu caracter personal. Avand in vedere prevederile Regulamentului General privind Protectia Datelor Personale va rugam ca, inainte de a aplica la anuntul de angajare, sa consultati pentru informare site-ul nostru: professional.ro/gdpr

Expira: 15.05.2024

Locuri de munca la PROFESSIONAL pe GoodJobs, platforma de cautare joburi

PROFESSIONAL

GoodJobs te ajută să-ți găsești locul de muncă potrivit în orașul tău. Dacă poziția de Customer Service Manager - Fuels (Arad/Cluj Napoca) nu este potrivită pentru tine, poți căuta locuri de muncă in Cluj-Napoca, Județul Cluj în Specialist customer service dând un click aici. ✔

Job-uri similare

ro flag
en flag

English

ro flag

Romana

Copyright 2015-2024 - GoodJobs.ro - Toate drepturile rezervate