Service Desk Trainee in Brasov

Job: Suport IT

Autoliv este lider global în sisteme de siguranță auto și este prezent în 27 de țări. În România, a fost fondat în 1997, unde dezvoltă, produce și comercializează airbag-uri, centuri de siguranță și volane. Viziunea noastră de a salva mai multe vieți ne ghidează munca zilnică. În cazul unui accident, produsele noastre au la dispoziție câteva milisecunde pentru a acționa, salvând viețile șoferilor, pasagerilor și pietonilor. În fiecare an, produsele noastre salvează peste 35 000 de vieți și contribuie la evitarea a sute de mii de accidente grave.

Descriere job:

  • Ofera suport IT prin telefon, e-mail, chat tuturor clientilor utilizatiori finali de echipamente servicii si aplicatii IT din Autoliv cat si clientilor externi care folosesc resurse IT ce apartin companiei prin intermediul tuturor mijloacelor de comunicare puse la dispozitie de organizatie si respectand procedurile si documentatia disponibila.
  • Documenteaza fiecare interactiune cu utilizatorii in Service Now prin intermediul unui incident/request.
  • Se ocupa de solutionarea incidentelor sau escalarea acestora urmarind pasii de troubleshooting existenti in documentia pusa la dispozitie si documenteaza acesti pasi in notele din incident/ request.
  • Urmareste statusul incidentelor create si se asigura ca sunt rezolvate sau escalate conform OLA / SLA.
  • Rezolva/ escaleaza incidentele respectand SLA-urile si OLA-urile.
  • Inchide (solutioneaza) incidentele si request urile conform KPI-urilor definite cat si conform cerintelor de calitate (atat pe incidente cat si apeluri/ chat-uri).
  • Se ocupa de task-uri administrative: Termination, Creare de conturi, Request-uri, procesare mail-uri, procesare incidente.
  • Se ocupa de Instalari de software - Escaleaza problemele.
  • Identificarea solutiilor de imbunatatire in ceea ce priveste procedura de lucru, documentatie.

Cerințe:

  • Studii universitare in domeniul IT (in curs sau finalizate).
  • Engleza - nivel mediu spre avansat.
  • Spirit analitic/ atent la detalii.
  • Team player.
  • Experienta in call center poate constitui un avantaj.
Program: Luni-Vineri 8:00-16:30
Program hybrid (o saptamana se lucreaza de la birou si urmatoarea saptamana in regim de telemunca)
Aplica! Suntem dornici sa te cunoastem!

Expirat 02.12.2023

GoodJobs te ajută să-ți găsești locul de muncă potrivit în orașul tău. Dacă poziția de Service Desk Trainee nu este potrivită pentru tine, poți căuta locuri de muncă in Brasov în Service engineer dând un click aici. ✔

Job-uri similare

ro flag
en flag

English

ro flag

Romana

Copyright 2015-2025 - GoodJobs.ro - Toate drepturile rezervate