Job Description
Clientul nostru, o companie ce activează în domeniul producției de bunuri de larg consum din România, este în căutarea unui Manager Național de Vânzări pentru divizia de IKA. Compania pune accent atât pe dezvoltarea portofoliului de produse cât și pe îmbunătățirea celor existente, având o capacitate de producție de peste 20 de milioane de unități.
Manager Național de Vânzări – divizia IKA
Scopul postului: Managerul Național de Vânzări de pe Divizia IKA este responsabil cu dezvoltarea, coordonarea şi implementarea strategiei de vânzări pe canalele IKA, cu scopul atingerii/depășirii obiectivelor trasate de conducerea companiei, în condiţii de maximă eficienţă şi eficacitate.
Responsabilităţi:
- Conduce structura de vânzări pe canalele IKA prin intermediul echipei de vânzări care asigură colaborarea cu rețelele IKA precum și a echipei de Key Account Supervisors/Executives coordonate
- Negociază contractele la nivel național cu clienții de tip KA alocați implicit discounturile acordate și urmărește respectarea condițiilor cuprinse în contractele încheiate
- Colecteză în permanență informații privind potențialul de vânzare pe rețelele KA și propune soluții concrete de valorificare a acestuia
- Elaborează împreună cu Departamentul Marketing strategii şi politici de vânzări pentru clienţii de tip KA și supervizează implementarea acestora
- Dezvoltă și implementează noi strategii de vânzare, business plan, targetare la nivel de client, măsuri de creștere a performanțelor în vânzări
- Alocă și monitorizează bugetul pentru fiecare client (on-invoice/off invoice) pentru a asigura încadrarea în obiectivele stabilite de către companie
- Asigură realizarea planului de vânzări aprobat, conform BVC, precum şi a targetului lunar stabilit
- Verifică și intervine în rapoartele întocmite de echipa din subordine, și solicitate de către conducerea dept. Vânzări și Marketing pentru segmentul KA
- Responsabil pentru îmbunătățirea rentabilității și optimizării de business
- Identifică şi dezvoltă noi colaborări pe segmentul KA, în conformitate cu politica/ strategia companiei
- Participă la procesele de recrutare și selecție pentru angajarea de noi colegi în cadrul celor două echipe.
Profil:
- Studii superioare – minim nivel licență
- Minim 7 ani experiență pe o poziție similară
- Este obiectiv şi corect în rezolvarea tuturor problemelor
- Abilitatea de a transmite informaţii, idei, sarcini, directive clare, specifice, bine structurate
- Capacitatea de a identifica cu uşurinţă problemele, de a evalua soluţiile alternative în termen de cost-beneficii şi de a identifica soluția optimă în timp util
- Capacitatea de a rezolva situaţii tensionate, propunând o variantă acceptabilă pentru părțile implicate
- Capacitatea de planificare, organizare, monitorizare a resurselor materiale și umane, în vederea atingerii obiectivelor
- Permis de conducere categoria B
- Disponibilitate pentru muncă de teren.
Vă mulțumim pentru interesul dumneavoastră cu privire la această oportunitate profesională! Dorim să precizăm că veți fi contactat de către un recruiter Antal doar dacă experiența dumneavoastră corespunde cu rolul pentru care ați aplicat. CV-ul dumneavoastră va fi păstrat în baza noastră de date pentru viitoarele oportunități profesionale care pot fi potrivite pentru următorul pas în carieră. Prin aplicarea la acest job acordați companiei Antal Romania/Biroul Cluj-Napoca consimțământul scris și permisiunea deplină de a păstra CV-ul în sistemele Antal și de a-l trimite clienților Antal în vederea evaluării ca și candidat pentru pozițiile disponibile în organizațiilor acestora.
Check Your Resume for Match Upload your resume and our tool will compare it to the requirements for this job like recruiters do.