- Laptop de serviciu si telefon
- Abonament medical
- Salariu variabil in functie de nivelul de experienta
- Bonuri de masa
- Decontare transport
- Alte beneficii raportate la nivelul de munca si aportul adus.
Introduction
Suntem in cautarea unei persoane pentru un post de Specialist Ofertare in Bucuresti.
Requirements
- Experienta anterioara pe un post similar de minim 2 ani
- Studii tehnice finalizate - poate constitui un avantaj
- Cunostinte de operare in Excel, Word, PowerPoint, Outlook, PC
- Operare in ERP (experienta pentru astfel de software reprezinta un avantaj)
- Cunoscator de limba engleza la nivel avansat
- Abilitati de comunicare
- Abilitati organizatorice
- Abilitati de lucru in echipa
- Abilitati de lucru in termene limita
Information
Clientul nostru este unul dintre principalii furnizori pe piața de: robineti industriali, tevi, fitinguri, hidranti anti incendiu, organe de asamblare si activeaza in toate domeniile industriale din Romania (Oil&Gas, sisteme de alimentare cu apa potabila si canalizare, sisteme de irigatii, industria energetica, indsutria chimica, etc).
Organisation/Department
Contact: georgiana.ghinea@randstad.ro
Job description
Suntem in cautarea unei persoane pentru un post de Specialist Ofertare in Bucuresti. Clientul nostru este unul dintre principalii furnizori pe piața de: robineti industriali, tevi, fitinguri, hidranti anti incendiu, organe de asamblare si activeaza in toate domeniile industriale din Romania (Oil&Gas, sisteme de alimentare cu apa potabila si canalizare, sisteme de irigatii, industria energetica, indsutria chimica, etc).
Responsabilitati:
- Intocmirea ofertelor conform solicitarii primite de la clienti si de la Managerul de Vanzari, in toate modurile (in ERP, WORD, EXCEL), conform standardelor si procedurilor interne ale societatii
- Intocmirea documentatiilor specifice pentru fiecare tip de produs, in functie de cererile Managerului de Vanzari
- Transmiterea ofertelor in timpul solicitat de client sau de Managerul de Vanzari, respectand toate standardele si procedurile interne ale societatii
- Intocmirea tuturor documentelor insotitoare la livrarea produselor (comenzi clienti, avize, facturi, declaratii de conformitate, etc.), in ERP, in conformitate cu standardele si procedurile interne ale societatii
- Traducerea documentelor, engleza-romana, romana-engleza