Specialist Ofertare in București

  • Laptop de serviciu si telefon
  • Abonament medical
  • Salariu variabil in functie de nivelul de experienta
  • Bonuri de masa
  • Decontare transport
  • Alte beneficii raportate la nivelul de munca si aportul adus.

Introduction

Suntem in cautarea unei persoane pentru un post de Specialist Ofertare in Bucuresti.

Requirements

  • Experienta anterioara pe un post similar de minim 2 ani
  • Studii tehnice finalizate - poate constitui un avantaj
  • Cunostinte de operare in Excel, Word, PowerPoint, Outlook, PC
  • Operare in ERP (experienta pentru astfel de software reprezinta un avantaj)
  • Cunoscator de limba engleza la nivel avansat
  • Abilitati de comunicare
  • Abilitati organizatorice
  • Abilitati de lucru in echipa
  • Abilitati de lucru in termene limita

Information

Clientul nostru este unul dintre principalii furnizori pe piața de: robineti industriali, tevi, fitinguri, hidranti anti incendiu, organe de asamblare si activeaza in toate domeniile industriale din Romania (Oil&Gas, sisteme de alimentare cu apa potabila si canalizare, sisteme de irigatii, industria energetica, indsutria chimica, etc).

Organisation/Department

Contact: georgiana.ghinea@randstad.ro

Job description

Suntem in cautarea unei persoane pentru un post de Specialist Ofertare in Bucuresti. Clientul nostru este unul dintre principalii furnizori pe piața de: robineti industriali, tevi, fitinguri, hidranti anti incendiu, organe de asamblare si activeaza in toate domeniile industriale din Romania (Oil&Gas, sisteme de alimentare cu apa potabila si canalizare, sisteme de irigatii, industria energetica, indsutria chimica, etc).

Responsabilitati:

  • Intocmirea ofertelor conform solicitarii primite de la clienti si de la Managerul de Vanzari, in toate modurile (in ERP, WORD, EXCEL), conform standardelor si procedurilor interne ale societatii
  • Intocmirea documentatiilor specifice pentru fiecare tip de produs, in functie de cererile Managerului de Vanzari
  • Transmiterea ofertelor in timpul solicitat de client sau de Managerul de Vanzari, respectand toate standardele si procedurile interne ale societatii
  • Intocmirea tuturor documentelor insotitoare la livrarea produselor (comenzi clienti, avize, facturi, declaratii de conformitate, etc.), in ERP, in conformitate cu standardele si procedurile interne ale societatii
  • Traducerea documentelor, engleza-romana, romana-engleza

Expirat 01.12.2023

GoodJobs te ajută să-ți găsești locul de muncă potrivit în orașul tău. Dacă poziția de Specialist Ofertare nu este potrivită pentru tine, poți căuta locuri de muncă in București în IT Specialist dând un click aici. ✔

Job-uri similare

ro flag
en flag

English

ro flag

Romana

Copyright 2015-2025 - GoodJobs.ro - Toate drepturile rezervate