Customer Care Officer in Cluj-Napoca, Județul Cluj

Descriere funcție

  • Oferă informații clienților telefonic, prin email și prin alte canale de comunicare.
  • Soluționează cererile, problemele, reclamațiile clienților.
  • Înregistrează în baza de date solicitările clienților și soluțiile oferite sau modificările realizate.
  • Gestionarea aspectelor de natură financiară în relația cu clientul (scadențe, întârzieri plăți).
  • Promovarea produselor companiei. Postul este pe o perioadă determinată de 1 an.

Cerințe

  • Studii superioare finalizate, studiile economice reprezintă avantaj.
  • Experiență în relații client / vânzări reprezintă avantaj.
  • Abilități foarte bune operare PC (word, excel, outlook).
  • Limba engleză la nivel mediu.
  • Limba maghiară la nivel mediu reprezinta avantaj.
  • Excelente abilități de comunicare.
  • Acuratețe.

Cunoștinte profesionale

  • Rezolvare probleme.
  • Negociere.
  • Munca în echipa.
  • Feedback.
  • Responsabilitate.

Ce oferim?

  • Investim în angajații noștri. Îi ajutăm să își asume responsabilitatea pentru dezvoltarea lor personală și profesională oferindu-le cursuri și training-uri.
  • Ne distrăm împreună în teambuilding-uri.
  • Recompensăm munca fiecăruia pe măsura rezultatelor.
  • Avem un mediu de lucru deschis și prietenos, în care contribuția fiecăruia este valorizată.

Expirat 01.05.2024

Locuri de munca la AEGON pe GoodJobs, platforma de cautare joburi

AEGON

GoodJobs te ajută să-ți găsești locul de muncă potrivit în orașul tău. Dacă poziția de Customer Care Officer nu este potrivită pentru tine, poți căuta locuri de muncă in Cluj-Napoca, Județul Cluj în Specialist customer service dând un click aici. ✔

Job-uri similare

ro flag
en flag

English

ro flag

Romana

Copyright 2015-2025 - GoodJobs.ro - Toate drepturile rezervate