Descriere funcție
- Oferă informații clienților telefonic, prin email și prin alte canale de comunicare.
- Soluționează cererile, problemele, reclamațiile clienților.
- Înregistrează în baza de date solicitările clienților și soluțiile oferite sau modificările realizate.
- Gestionarea aspectelor de natură financiară în relația cu clientul (scadențe, întârzieri plăți).
- Promovarea produselor companiei. Postul este pe o perioadă determinată de 1 an.
Cerințe
- Studii superioare finalizate, studiile economice reprezintă avantaj.
- Experiență în relații client / vânzări reprezintă avantaj.
- Abilități foarte bune operare PC (word, excel, outlook).
- Limba engleză la nivel mediu.
- Limba maghiară la nivel mediu reprezinta avantaj.
- Excelente abilități de comunicare.
- Acuratețe.
Cunoștinte profesionale
- Rezolvare probleme.
- Negociere.
- Munca în echipa.
- Feedback.
- Responsabilitate.
Ce oferim?
- Investim în angajații noștri. Îi ajutăm să își asume responsabilitatea pentru dezvoltarea lor personală și profesională oferindu-le cursuri și training-uri.
- Ne distrăm împreună în teambuilding-uri.
- Recompensăm munca fiecăruia pe măsura rezultatelor.
- Avem un mediu de lucru deschis și prietenos, în care contribuția fiecăruia este valorizată.