Office Assistant

Candidatul ideal: Căutăm o persoană serioasă, punctuală, onestă, bine organizată, comunicativă, orientată spre clienți și soluții, cu foarte bune abilități de comunicare scrisă și verbală, cu atitudine proactivă, spirit de inițiativă, capacitate de lucru în echipă și dorința de auto-îmbunătățire și de contribuție la dezvoltarea firmei. Descrierea jobului: Menține eficient relația și bună comunicare cu colaboratorii și clienții, prin telefon și prin intermediul Internetului Gestionează, organizează și actualizează informații utilizând baza de date; Identifica detaliat nevoia fiecărui client și întocmește ofertele către client; Acționează în bunul interes al firmei și al clienților. Beneficii: · Posibilitatea de a lucra într-o companie de prestigiu; · Posibilitatea de a construi o carieră; · Posibilitatea de avansare în structura firmei; · Posibilitatea de a face parte dintr-un colectiv tânăr și ambițios; · Câștiguri în funcție de realizări; · Telefon mobil, laptop.

Expirat 04.05.2022

GoodJobs te ajută să-ți găsești locul de muncă potrivit în orașul tău. Dacă poziția de Office Assistant nu este potrivită pentru tine, poți căuta locuri de muncă în Office Assistant dând un click aici. ✔

Job-uri similare

ro flag
en flag

English

ro flag

Romana

Copyright 2015-2025 - GoodJobs.ro - Toate drepturile rezervate