Operator calculator/ Reprezentant comercial birou aprovizionare
Responsabilitati
- realizarea achizitiilor de produse in conformitate cu politicile interne;
- gestionarea relatiilor existente cu furnizorii interni si externi (comenzi de produse, monitorizarea livrarilor, verificare preturi achizitie, intocmirea preturilor de vanzare, solutionarea neconformitatilor, etc);
- executa lucrari de registratura;
- tine evidenta formularelor cu regim special.
Cerinte
- studii medii;
- experienta in aprovizionare (constituie un avantaj);
- abilitati de comunicare, organizare, negociere, tranzactionare;
- perseverenta si determinare in obtinerea de rezultate;
- cunostinte de limba engleza;
Beneficii Oferite
- colaborare cu o echipa profesionista;
- mediu de lucru stimulativ si posibilitati de dezvoltare profesionala;
Locul de munca este la sediul central Dinamic 92 din Piatra Neamt, B-dul G-ral Dascalescu, Nr 12A.
Programul de lucru este L-V: 08.30-17.00 cu pauza de masa de jumatate de ora inclusa.
Contractul de munca se semneaza pe perioada nedeterminata.
CV-urile se trimit la e-mail: ovidiu.tiganescu@dinamic92.ro.
GoodJobs te ajută să-ți găsești locul de muncă potrivit în orașul tău. Dacă poziția de Operator calculator/ Reprezentant comercial birou aprovizionare nu este potrivită pentru tine, poți căuta locuri de muncă în specialist operare aprovizionare dând un click aici. ✔