OFFICE MANAGER in Otopeni, Județul Ilfov

CERINȚE: Experiență în contabilitate primară min. 2 ani (registrul de casă, gestionare numerar și deconturi de cheltuieli, întocmire facturi); Studiile superioare economice finalizate reprezintă un avantaj; Abilități dezvoltate de comunicare orală si scrisă, relaționale; Cunoștințe solide Ms Office; Cunoștințe de limba italiana nivel avansat; Persoană foarte organizată, capabilă să lucreze bine individual și în echipă; Atitudine și ținută profesională, seriozitate, loialitate, punctualitate.

Descrierea jobului

Întocmirea documentelor contabile primare; Evidența computerizată in program a clienților și a contractelor aferente, facturare; Redactarea de rapoarte, documente, comunicări; Păstrarea și gestionarea relației cu banca - plati, scadente, documente; Relaționarea/colaborarea cu echipa; Întocmire și gestionare diverse documente, corespondențe, atât interne cât și în relația cu autoritățile și colaboratorii. Operatiuni administrative curente

Expirat 13.05.2020

Locuri de munca la Due Pi Service Ro pe GoodJobs, platforma de cautare joburi

Due Pi Service Ro

Fondata in 2008, Due Pi Service Ro S.r.l. produce tablouri electrice si electronice pentru controlul si automatizarea platformelor industriale, energetice, siderurgice, chimice si petrochimice. Folosind experienta si inalta calificare a personalului nostru propunem solutii mereu eficiente care satisfac toate cerintele clientilor nostri.

GoodJobs te ajută să-ți găsești locul de muncă potrivit în orașul tău. Dacă poziția de OFFICE MANAGER nu este potrivită pentru tine, poți căuta locuri de muncă in Otopeni, Județul Ilfov în Economist dând un click aici. ✔

Job-uri similare

ro flag
en flag

English

ro flag

Romana

Copyright 2015-2025 - GoodJobs.ro - Toate drepturile rezervate