Candidatul Ideal
- Studii superioare finalizate
- Minimum 2 ani experienta pe un post similar
- Minimum 2 ani experienta in vanzari
- Orice forma de pregatire in domeniul comunicarii, marketingului, vanzarilor, trainingului constituie un avantaj
- Cunostinte operare PC (Ms Office si aplicatii specifice)
- Cunostinte de limba engleza nivel mediu
- Permis de conducere categoria B
- Disponibilitate pentru deplasari
- Bune abilitati de inter-relationare cu o mare diversitate de persoane
- Bune abilitati de prezentare, analiza si sinteza
- Bune abilitati de organizare, planificare si orientare spre rezultate
Descriere Job
Ofera suport pentru angajatii bancilor partenere in procesul de vanzare al produselor de asigurare
Asigura trainingul pe produse, tehnici de vanzare si proceduri specifice canalului bancassurance pentru angajatii bancilor partenere
Dezvolta si mentine relatia cu angajatii bancilor partenere implicati in procesul de vanzare al produselor de asigurare
Ofera suport in intocmirea politelor de asigurare, daca e cazul, si asigura respectarea de catre acestia a normelor interne in incheierea contractelor de asigurare
Consiliaza partenerii asupra modificarilor intervenite la produsele de asigurare, normele metodologice, procedurile interne si asigura cunoasterea la zi si respectarea acestora
Monitorizeaza performanta in vanzari a bancilor partenere pe zona de responsabilitate si asigura masurile necesare de suport in vederea atingerii targetului anual
Asigura interfata intre companie (unitati din Centrala, agentii) si agentiile/ sucursalele bancilor partenere si/sau clienti ai acestora
Elaboreaza si transmite raportari specifice fluxului de lucru.