Trade Marketing & GTM Coordinator Timisoara, Pitesti, Craiova in Timișoara, Județul Timiș

Competențe, cunoștințe și experiență:

  • Experiență de project manager
  • Experiență în campanii de marketing B2C
  • Experiență în construirea campaniilor de comunicare în ariile retail, BTL, ATL
  • Experiență în vânzări poate constitui un avantaj suplimentar în recrutare
  • Competențe excelente de comunicare și negociere
  • Cunoștințe financiare elementare și capacitatea de a urmări și gestiona responsabil bugetele regionale
  • Capacitatea de a interpreta studii și de a extrage insight-uri relevante pentru segmentul consumer
  • Permis de conducere categoria B
  • Disponibilitate la deplasări în interes de serviciu
  • Deschidere și adaptare la un orar diferit de cel al unui program standard de birou (evenimente în weekend, acțiuni după încheierea zilei de muncă)
  • Flexibilitate și adaptabilitate la muncă remote
  • Studii Superioare
  • Competențe Office (PowerPoint, Excel, Word)

Responsabilități principale:

  • Gestionezi activitatea de trade marketing din 14 județe cu aliniere la strategia națională de brand & comercial
  • Inițiezi campanii regionale și implementezi proiectele cu anvergură națională cu impact în regiunea pe care o gestionezi
  • Dezvolți și execuți acțiuni de trade marketing, evenimente regionale, sponsorizări, activări cu scop de promovare brand și scop comercial, integrate în conceptul de comunicare și măsurate prin indicatori specifici, sales și brand
  • Inițiezi campanii regionale care pot integra activitatea mai multor departamente – consumer business unit, enterprise business unit, Product Marketing, Brand and Comercial Marcom, PR, Costumer Experience – și preiei inițiativa integral, ca project manager
  • Construiești și ajustezi planul de activări împreună cu clienții interni/ manageri ai canalelor de vânzări retail și alternative, în acord cu obiectivele acestora
  • Inițiezi cererea de buget, aloci buget în zonele de focus și supervisezi implementarea strategiei regionale derivată din comunicarea națională de brand
  • Comunici intern statusul acțiunilor regionale și impactul planificat, respectiv obținut pentru fiecare acțiune gestionată
  • Suții comunicarea cu terți – parteneri, clienți, sponsori, instituții publice, medii academice, universități, agenții, furnizori – în vederea menținerii unei imagini bune a companiei
  • Faci împreună cu echipa de Product Marketing analiza post implementare pentru fiecare mecanism de incentive lansat și vine cu recomandări de îmbunătățire

Expirat 25.04.2024


Job-uri similare

Locuri de munca la Vodafone pe GoodJobs, platforma de cautare joburi

Vodafone

GoodJobs te ajută să-ți găsești locul de muncă potrivit în orașul tău. Dacă poziția de Trade Marketing & GTM Coordinator Timisoara, Pitesti, Craiova nu este potrivită pentru tine, poți căuta locuri de muncă in Timișoara, Județul Timiș în Marketing manager dând un click aici. ✔

Copyright 2015-2025 - GoodJobs.ro - Toate drepturile rezervate

GoodJobs folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe