Adresa:
Blvd Iuliu Maniu, sector 6, Bucuresti
Candidatul Ideal
- Cunostinte de operare PC precum si utilizarea programelor de tip Microsoft Office
- Atentie la detalii
- Spirit de initiativa si dorinta de invatare si dezvoltare
- Minim studii medii
- Persoana ordonata, organizata, bune abilitati de comunicare
- Capacitate de a lucra cu oamenii
- Uşurinţă, claritate şi coerenţă in exprimare
- Atentie la detalii
- Spirit de echipa
- Punctualitate
CONSTITUIE AVANTAJ:
- Cunostinte de operare in Excel-experienta de lucru avansata
- Cunosterea limbilor : engleza, franceza, germana – minim nível mediu
Descrierea jobului
- Verificarea si preluarea comenzilor primite pe platforma online si intoducerea acestora in sistem
- Sa vorbeasca la telefon cu clientii, in vederea confirmarii comenzilor
- Sa intocmeasca pe calculator fisa de transport (awb) si factura fiscala
- Verifica si arhiveaza documentatia intocmita
- Verifica corectitudinea facturilor proforme intocmite
- Sa pregateasca produsele in vederea predarii firmelor de curierat (ocazional)
- Preluarea si verificarea retururilor
- Verificarea stocului de marfa (la nevoie pentru facturare)
- Alte sarcini legate de vanzarile online
Oferim contract de munca pe durata nedeterminata si alte avantaje. Perioada de proba: 3 luni. Program L-V: 08:30 - 17:30. Salariu: 2500 Lei net pentru primele 6 luni + bonuri de masa. Cu noul coleg ne dorim o relatie profesionala pe termen lung.
Te asteptam cu drag in echipa noastra!