CONTABIL in Constanta

FISA POSTULUI CONTABIL – CONTABILITATE PRIMARA
Responsabilități și sarcini:
1. Asigură evidența contabilă a stocurilor, a relațiilor cu terții, a trezoreriei și evidența veniturilor și cheltuielilor: 
  • Înregistrează facturile de achizitii de bunuri si prestari de la  furnizori si le transmite pentru validare conform regulamentului intern ; verificare factura-comanda 
  • Înregistrează zilnic încasările și plățile în euro, USD si alte valute conform extraselor de cont; 
  • Operează cereri de schimb valutar USD-EUR in functie de necesarul de plati in fiecare valuta in corelatie cu scadentarul facturilor de la furnizori; 
  • Efectueaza cereri de plati urgente catre ordonatorii de credite conform regulamentului intern ;
  • Solicita verificarea contului de virament in cazul noilor furnizori sau schimbarii de cont
  • Contabilizează facturile emise pentru clienți; 
2. Întocmește situații și rapoarte financiar-contabile și verifică corelarea acestora: 
  • Verifica la sfarsitul zilei corelatiile dintre lista facturilor primite și achitate in fiecare valuta cu soldul bancar  din extrasul de cont și concordanta fata de soldul contabil; 
  • Întocmește lunar tabloul necesarului de finantare EUR/USD pe baza facturilor la scadenta si a platilor estimate de catre companie si il supune aprobarii in intern; 
  • Participa la operatiunile de raportare lunara a situatiilor financiare/ bilantul contabil anual
Legat de disciplina muncii: 
  • îmbunătățirea permanentă a pregătirii sale profesionale și de specialitate; 
  • păstrarea confidențialității informațiilor și a documentelor legate de firmă; 
  • utilizarea resurselor existente exclusiv în interesul firmei; 
  • respectarea ierarhiei, prevederilor normativelor interne și a procedurilor de lucru privitoare la postul său. 
  • Adoptă permanent un comportament în măsură să promoveze imaginea și interesele firmei.
  • Se implică în vederea soluționării situațiilor de criză care afectează firma. 
Aptitudini necesare :
  • Capacitate de adaptare rapida/ interes pentru asimilare de cunostinte noi/ cunostinte practice Office (in special Excel)
  • Sens de responsabilitate, spirit de echipa
  • Corectitudine, disciplina, seriozitate, discretie
  • Meticulozitate, atentie la detaliu, gestiunea prioritatilor
  • Capacitate de observare, analiza si sinteza
  • Cunostinte suficiente de limba engleza/franceza pentru comunicarea cu sediul si intelegerea mesajelor si documentelor de tratat
Studii :
  • Minim – scoala postliceala finante-contabilitate
  • Cunostinte operare program informatic de gestiune (Business Central ar fi un avantaj)

Expirat 30.10.2023

GoodJobs te ajută să-ți găsești locul de muncă potrivit în orașul tău. Dacă poziția de CONTABIL nu este potrivită pentru tine, poți căuta locuri de muncă in Constanta în Economist dând un click aici. ✔

Job-uri similare

ro flag
en flag

English

ro flag

Romana

Copyright 2015-2025 - GoodJobs.ro - Toate drepturile rezervate